Ost Love You Mr Arrogant-Tetap Menantimu (Nomad)- - All About Love

Friday, September 27, 2013

Ost Love You Mr Arrogant-Tetap Menantimu (Nomad)-

Assalammualaikum.



Aku menyedari telah jatuh cinta 
Tapi aku tak bisa mengungkapkan 
Terasa bahagiaku mencintaimu 
Walaupun kau belum mencintaiku

Aku di sini kan selalu menunggu 
Yang selalu ada di setiap waktumu 
Selalu menanti jawapanmu 
Untuk cinta yang terakhir

Semakin ku bisa untuk menyayangi 
Semakin ku bisa untuk mengerti 
Dari semua hidupmu yang penuh duka 
Kan ku hapus semua menjadi indah

Aku di sini kan selalu menunggu 
Yang selalu ada di setiap waktumu 
Selalu menanti jawapanmu 
Untuk cintamu

Tak akan pernah hilang rasaku 
Cinta yang membawa dalam hatiku 
Bagai mata yang tak terpejam 
Aku tetap menantimu 
Aku tetap menantimu 
Aku kan tetap menantimu

**lagu ni ost drama Love YOu Mr Arrogant...dan semalam tengok episod kedua..menyampah dengan watak hanez suraya..huhu,,korang suka tak lagu ni..maaf hari ni akan kurang BW sebab pagi tadi MV ada mesyuarat..petang ni pun ada satu lagi mesyuarat..Jom isi tabung HAW..tq


TABUNG HAW

8 comments:

  1. ehh..xpernah dengar pula lagu ni...

    ReplyDelete
  2. tengok jugak cita nih..tapiii..heronya xbest..

    ReplyDelete
  3. deqla x penah lagi tgk drama ni..huhuhu...

    ReplyDelete
  4. hehe...layan gak citer ni...
    tapi,masha lagi sakit hati kat si Mr arrogant ni...eiiii

    ReplyDelete
  5. lagu dia best..n seiring dgn drama dia..dh jatuh hati dgn drama ni

    ReplyDelete
  6. ayut tak pernah lg layan cerita ni..lagu dia mmg dh slalu dgr la.. hihi

    ReplyDelete
  7. yg ni lak tak pernah dengar lagi.. kena tgk drama nanti. hehe..

    ReplyDelete