11 bulan - All About Love

Thursday, November 27, 2014

11 bulan

Assalammualaikum...

saya 11 bulan sudah....saya sudah teror jalan....buli sudah ikut mama pegi dapur...hihi...gigi saya mau masuk 3 batang sudah...dan saya masih Full BF......comel kan saya


Gambar terkini si solehah MV..ank kecil yg skg dah berusia 11 bulan..dah semakin laju berjalan.....tak lama lagi setahun....comel sgt gayanya...syukur masih lgi full bf...disamping mknn seperti bubur biskut n nasi lembut.....

Semoga membesar jadi anak yg pintar solehah dan sihat.amin


6 comments:

  1. wah adik comel baguslah kan pandai tolong mak..sekurang2 ada teman bah Mv kan

    ReplyDelete
  2. Asalam..rasanya ada Etuza drop komen sini MV..tak apa lah line mungkin kan. Bagus lah anad anak menemani..sangat indah rasanya ada anak2 tersayang..

    ReplyDelete
  3. salam kenal ... geramnya tgk baby ni ... comel sangat !

    ReplyDelete