Followers

Wednesday, July 12, 2017

Home » , » Johan Pertandingan Buku Skrap

Johan Pertandingan Buku Skrap


Assalammualaikum...

Kakak Ayu Johan tahun 4
Alhamdulillah rezeki anak dara MV...kakak Ayu dan Kakak Wani...jadi johan pertandingan buku skrap atau scrapbook...pertandingan ini dibuat sempena bulan membaca tahun 2017 di sekolah rendah dorang...

abang haikal pun join tapi tiada rezeki....untuk tahun empat tajuk buku skrap adalah "kerjaya Pilihan"...gambar buku skrap belum di ambil..sebab cikgu masih simpan untuk buat pameran....

kerjaya pilihan kakak Ayu...Pustakawan....nak jadi macam mama katanya..semoga dipermudahkan ya anak mama...untuk tahun 1 ...buku skrap dibuat dalam bahasa inggeris ....

tajuknya occupation...just senaraikan semua pekerjaan yang ada...dan tampal gambar...wani punya simple saja...tak sangka boleh menang...gambar pun hitam putih saja..
Wani Johan Tahun 1
Tahniah buat semua anak-anak mama....Menang kalah tak kira..yang penting menyokong apa yang pihak sekolah buat,,

8 comments:

  1. alhamdulillah & thniah wani ! =D semoga murah rezeki slalu. amin =)

    ReplyDelete
  2. Teringat zaman-zaman sekolah , btw tahniah untuk anak dara MV

    ReplyDelete
  3. Waaaa.. tahniah.. Kecik2 lagik dah hebat ni.. Moga bila besar menjadi seorang anak yg boleh dibanggakan.. :)

    ReplyDelete
  4. Wahhh tahniah.. bestnya ada aktiviti mcm nie..

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah tahniah...mesti kreatif ni,Insyaallah

    moga semakin berjaya kakak Ayu dan Kakak Wani

    ReplyDelete